Operational Update


03/09/20 - Hoge vragg

Door de hoge vraag naar orders streven we ernaar om orders binnen 2 dagen te versturen.

Zoals gewoonlijk is ons customer team beschikbaar om u te assisteren tussen 09.30 en 19.30 van Maandag tot Vrijdag.

U kunt ons telefonisch bereiken op 0800 098 7603 of per email support@goldbypost.nl .

Met vriendelijke groet,

Robert Halliday-Stein
Oprichter en algemeen directeur.

.


24/06/20 - Normale verzending hervat

Op dit moment streven we ernaar om alle orders die voor 13.30 geplaatst zijn dezelfde dag nog te verzenden.

Een lichte vertraging in levertijd kan zich opdoen indien wij nog in afwachting zijn van uw ID bijlagen/documentatie of het orderbedrag.

Zoals gewoonlijk is ons customer team beschikbaar om u te assisteren tussen 09.30 en 19.30 van Maandag tot Vrijdag.

U kunt ons telefonisch bereiken op 0800 098 7603 of per email support@goldbypost.nl .

Met vriendelijke groet,

Robert Halliday-Stein
Oprichter en algemeen directeur.

.


06/05/2020 - Verzending hervat

In samenwerking met verschillende bezorgpartijen kondigt GoldByPost graag aan dat bestellingen weer worden verzonden. Er zijn verschillende handelingen aangepast binnen het bedrijf om de veiligheid van onze medewerkers en klanten garant te stellen.

Bestaande ‘uitgestelde’ bestellingen – Alle bestellingen die vanaf 15 maart 2020 zijn geplaatst worden vanaf vandaag weer verzonden. Doordat de verzending voor een aantal weken is onderbroken verwachten wij de achterstand in vier werken in te kunnen halen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Om de productiviteit te kunnen waarborgen worden alle bestellingen op chronologische volgorde verpakt en verzonden. U ontvangt een e-mail met uw track en trace nummer op de dag van verzending (dit geldt alleen voor bestellingen met een waarde van €250 of hoger).

Nieuwe bestellingen (bestellingen vanaf 06/05/2020)
Er wordt verwacht dat bestellingen die vanaf vandaag geplaatst zijn binnen 2-4 weken worden verzonden.

Ons klantenserviceteam staat zoals gewoonlijk voor u klaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:45 uur. U kunt ons bereiken via 0800 098 7603 of stuur een e-mail naar support@goldbypost.nl .

Deze prognoses zijn in werking gesteld om de aangeraden sociale afstand te kunnen waarborgen. U wordt op de hoogte gehouden met eventuele wijzigingen binnen deze procedure. GoldByPost streeft ernaar om u de beste service te bieden ook gedurende ongekende tijden. Wij danken u voor uw begrip en geduld.

Rob Halliday-Stein

Oprichter en algemeen directeur.

.

.


7 April 2020 - Coronavirus update - Een bericht aan onze klanten.

Goldbypost is onderdeel van Bullionbypost en is ook wel bekend als de nummer 1 goudhandelaar in het Verenigd Koninkrijk. Wij doen ons uiterste best om u uitstekende klantenservice te bieden ook gedurende de huidige epidemie. Door de uitbraak van het coronavirus zijn verschillende complicaties ontstaan die uitwerking hebben op onze diensten. Wij stellen u graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
.
Product beschikbaarheid
Ons team heeft enorm hard gewerkt om zoveel mogelijk voorraad veilig te stellen. Momenteel constateren wij een extreem hoge vraag naar fysiek edelmetaal wereldwijd. Om deze reden zijn verschillende producten niet op voorraad, en zijn premies van verschillende producten hoger dan normaal. In tegenstelling tot andere goudhandelaren nemen wij geen bestellingen aan voor producten die niet in ons bezit zijn.
Alle producten die momenteel beschikbaar zijn op de website worden aangegeven als 'op voorraad'. Dit houd in dat het geselecteerde product fysiek aanwezig is in een van onze kluizen in het Verenigd Koninkrijk. Wanneer u een bestelling plaatst wordt de voorraad aan u toegewezen en nadat de betaling is ontvangen is het uw eigendom. Wij voegen regelmatig producten toe aan de website houdt daarom de website in de gaten of stel een voorraad alert in.
.
Verzending
GoldByPost heeft inmiddels verschillende maatregelen getroffen om aan de huidige regelgeving te voldoen. Daarnaast hebben wij regelmatig contact met onze bezorg partners en werken aan alternatieve mogelijkheden. Het is normaal gesproken een uitdaging om voorraad te verplaatsen binnen onze kluizen, laat staan de huidige omstandigheden.
Ons team is in ieder geval blij met de geboekte vooruitgang, hopelijk kunnen we de verzending ook snel weer in gang zetten. Wanneer de verzending wordt hervat zal er een achterstand zijn, eerder geplaatste bestellingen worden uiteraard als eerste verzonden.
.
Terugverkopen aan ons
Helaas kunt u momenteel geen goederen aan ons verkopen. Met onze spijt hebben wij ervoor gekozen om ons te concentreren op geplaatste bestellingen en de verzending daarvan. Wij hopen uiteraard dat dit snel weer mogelijk is.
De website blijft 24 uur per dag open voor bestellingen. Ons klantenservice team staat voor u klaar om u te helpen tussen 9:00 uur 's morgens en 17:00 uur 's avonds. Houd er rekening mee dat ons kantoor gesloten is tijdens de paasdagen. U kunt ons ook altijd een mail sturen naar support@goldbypost.nl
Als u vragen of opmerkingen heeft over aankopen of bestaande bestellingen neem dan gerust contact met ons op via 0800 098 7603. Wij willen u bedanken voor uw geduld en begrip tijdens deze onzekere tijd.
.
Robert Halliday-Stein
Oprichter en algemeen directeur.

.

.

.


Vanwege het voortdurende Covid-19-Coronavirus ervaren wij uitzonderlijke drukte. Wij houden u daarom graag op de hoogte van de beschikbare voorraad.

.

Voorraad

Het team van GoldByPost heeft enorm hard gewerkt om zoveel mogelijk producten veilig te stellen. Ondanks de enorme toename van de wereldwijde vraag wordt de onze regelmatig bijgewerkt en beschikbaar via de website. GoldByPost heeft meerdere veilige locaties in het Verenigd Koninkrijk en daarmede meer fysiek goud op voorraad.

Kies gratis verzending bij hervatting van de situatie. Voor producten die inmiddels niet meer op voorraad zijn kunt u klikken op ‘houd mij op de hoogte’. U ontvangt een e-mail wanneer geselecteerde producten weer op voorraad zijn.

.

Levering

Vanwege buitenwerk gestelde bezorgdiensten worden alle bestellingen vanaf dinsdag 16 maart 2020 niet verzonden totdat de reguliere verzendservice is hervat. U kunt uiteraard nog steeds bestellingen plaatsen en de prijs vergrendelen.

.

Annulering

Normaal gesproken is er geen wettelijk recht om een bestelling te annuleren zodra deze is geplaatst onder de Financial Service (Distance Marketing) regulations 2004. Dit komt omdat goud, zilver, platinum en palladium afhankelijk zijn van schommelingen op de financiële markten. Voor iedere annulering wordt €25 in rekening gebracht plus elke nadelige beweging in onderliggende metaalprijzen.

.

Als u vragen heeft neem dan gerust contact met ons op via support@gold.co.uk . Ons team staat voor u klaar om u zo goed mogelijk te helpen. Uiteraard houden wij u op de hoogte met verdere ontwikkelingen.

Wij doen ons uiterste best om u uitstekende klantenservice te blijven bieden. Wij volgen de situatie actief en blijven u op de hoogte houden.

Bedankt voor uw begrip.

Robert Halliday-Stein
Oprichter en directeur

linkedin